Cauti gazduire ?

Cauti gazduire ? Cauti calitate ? Cauti profesionalism ? CAUTI MACRO-NET !!!

Thursday, March 8, 2007

Subiect controversat: FC6 sau Gentoo ? !

Am facut acest post deoarece stiu ca sunt multi (din ce in ce mai multi) care folosesc linux. Si avand in vedere ca eu nu pot nicicum sa ma decid, am intrebat multe persoane dar am primit raspunsuri si pt. unul si pt altul. Acum sunt foarte curios ce se va posta/raspunde aici. Vad ca e la moda FC6, eu l-am avut si l-am sters pentru ca sunt windows addicted(din pacate), inca nu pot sa trec pe linux de tot si sa ma descotorosesc de "winsux"(vorba unui bun prieten) din cauza lucrurilor care le fac pe windows si care le-as putea face cu mai multa greutate pe un oricare alt sistem de operare!
Vreau sa vad raspunsuri la acest post pt. ca sunt foarte curios de opinia voastra!

PS: Windows realy sux, nu pot sa stau mai mult de o luna, o luna jumate fara sa crape(sa dea erori enervante) si sa trebuiasca sa formatez!
MS ANTICIPAT PENTRU RASPUNSURI !

No comments: