Cauti gazduire ?

Cauti gazduire ? Cauti calitate ? Cauti profesionalism ? CAUTI MACRO-NET !!!

Monday, March 5, 2007

E mama la 12 ani !

Alaltaieri ajung acasa pe la 7 si deschid si eu TV-u sa ma uit la stiri, sa vad si eu ce se mai intampla in tara asta. Vad cu stupoare un titlu mare pe PRO TV care insa era legat de orasul meu. Deci cu interes ma uit.. hai ca nu va mai tin in suspans da imi place sa fie post-urile mai mari, o copila(ca altfel nu ii poti zice)de 12 ani a dat nastere la un alt copil. Acesta este un paradox totusi , haha se duce dracu' lumea asta. La 11-12 ani ma jucat cu jucarii si bateam fetele pe unde le prindeam. Acum la 12 ani se fac copii. Generatia "Cartof-Pai" dupa parerea mea va distruge tara asta de totului(daca se poate si mai rau). Spre exemplu vin la mine in vizita ceva prieteni d'ai lui tata si isi aduc si plodu de 11 ani, eu chiar atunci incercam sa instalez FC6, dar normal ca trebuie sa il las pe mucos la PC. Si ii dau un restart si il bag in windows. Eu ma pun la tv. DIALOG:
- Mucosu: hei, cred ca ar trebuii sa reformatezi pentru ca e crescatorie de virusi aici!
- Eu: (intr-o criza de nervi) 'te dracu joaca-te cu masinute, sau arunca cu pietre dupa oameni !!!
P.S: Se duce viata asta :|

3 comments:

Anonymous said...

Se duce dracului tara asta cu copii astia " generatia hi5 " tot c evad pun in practica nu au pic de minte la mine in oras sunt sude de astfel de copii ( nu care nasc la 12 ani ) care se cred mari si vor fac tot ce vad . O sa se aleaga praful daca cineva nu reuseste sa le deschida mintea si sa`i indrepte carte orizonturile care trebuie :-s

Anonymous said...

Adevarat, eu am fost unul dintre acei copii de care vorbesti, si nu imi pare rau de ceea ce am facut (imi cer scuze, deviez de la subiect). Probabil regretam mult mai mult daca continuam sa vad viata mult prea in roz si sa traiesc numai dupa "reguli".
Nu m-am inteles niciodata cu parintii mei, ceea ce m-a dus departe de ei in majoritatea timpului (fugit de acasa, viata pe strada), pana cand am inteles ca ei sunt cei care ma vor sprijini in cele mai rele situatii, iar asta nu s-a intamplat pana nu am ajuns in acele situatii. Nu ma intelegeti gresit, eu nu sprijin/incurajez faptul ca este sau nu bine sa faci ce simti, ("tot ceea ce vezi"), dar nici nu spun ca nu este. In cazul meu nu a fost alta solutie si nu regret ca a fost asa. Sper ca in cazul altora lucrurile sa fie mult mai simple. Numai bine.

Anonymous said...

tare as dori sa iti pot scrie.
Eu sunt mama unei fete cum spui tu ca ia fugit de acasa si ea tot asa zicea ca se plictisetse..nu avea ce face.. si pana la urma cine stie pe unde umbla..ca de dat pe acasa nu a dat de 2 lunii..In lumea asta unde mare ti-e frica sa nu iti dea unul in cap ..ea copil de 16 anii pleaca de acasa ca nu mai suporta regulii..si pleaca aiurea si doarme pe unde apuca.
Ce sa zic e dureros..sa vezi cum se risipeste toata munca ta de parinte..din caposenia unui copil care vede ce vrea sa vada..si aude doar ce ii place.
Ar fi bine sa inteleaga si alti copii ca nu parintii nu le vor rau ci vor sa ii muste sa ii trezeasca ca viiata e grea si pentru unul care nu are probleme atat de grele dar mai ales pentru cel care si le face cu mana lui.