Cauti gazduire ?

Cauti gazduire ? Cauti calitate ? Cauti profesionalism ? CAUTI MACRO-NET !!!

Tuesday, March 6, 2007

Pana unde se va ajunge cu tehnologia ?

Nu imi vine sa cred ochilor. Este ceva foarte impresionant. Acum 4-5 ani eram foarte fericit ca imi luam in Nokia 3410, iar pana mai acum o saptamana credeam ca am un telefon performant(K750i)dar acum sunt total dezamagit si in acelasi timp uimit la ce s-a putut ajunge. Cand imi va face telefonul dimineata cafeaua ? Sau cand imi va scrie el articole pe blog ?
UITATI UN TELEFON CARE SEAMANA CU O FOAIE DE HARTIE
MOTOROLA V3 este subtire




13 comments:

Anonymous said...

vai de viata mea unde s-a ajuns =)) .. asa ceva e incredibil .. ma gandesc si ce pret are .. ca ma ia cu dureri de cap :)) ..

Anonymous said...

Hmmz ce telefoane hai ca mere pai sa speram ca nu vor fi singuri care fac asta oricum is cool :).....

Anonymous said...

Am cautat pe site`u oficial de la nokia si asa ceva NU EXISTA! :P

TudorH said...

Exista, iti spun eu cu siguranta mie mi-a spus prietenul meu cel mai bun in care am mare incredere: google.com ! He's a good buddy you know !

Anonymous said...

Yeah, si eu am cautat pe google .. si e doar in proiect ! Oricum e super marfa ! Daca va fi vreodata la pret accesibil voi incerca sa-l iau ! bft

Anonymous said...

exista asa celefon :-o ... lol daca da ii miez :D ... cat costa oare unu ?:)))

TudorH said...

da exista, google it :D .. it's fucking pretty man :X

IgorCreation said...

10x man ! astea chiar exista !

IgorCreation said...

e ok linku! keep up blogging

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
BĂNĂŢEANU said...

telefonul este un prototip, nu exista inca in vreun magazin la vanzare. Vor mai trece ani buni pana cand si daca va fi fabricat vreodata.

Cine suntem? said...

nu exista, e o lucrare de diploma a catorva studenti.
nu va exista in urmatorii 20 de ani!

kristofer93 said...

Frumos post...deasemenea tot blogul! ce parere ai de al meu?:) http://kristofer93.blogspot.com