Cauti gazduire ?

Cauti gazduire ? Cauti calitate ? Cauti profesionalism ? CAUTI MACRO-NET !!!

Monday, March 5, 2007

O intamplare "haioasa"

Acum va voi povesti ce s-a intamplat acum vreo 5-6 luni nu mai stiu exact. Veneam de la scoala cu tramvaiul, taxiul lung ajunge in statia in care trebuia sa ma opresc si normal ma cobor jos. Vad un cersetor, era in scaun cu rotile si avea scris ceva pe un carton, chiar imi ramasese 5000 lei(vechi) rest de la mancare si ii pun banii in cos(sau ce avea el acolo). Bun pana aici toate bune si frumoase imi continui drumul ascultand muzica la mp3. Dupa vreo 10 minute vad cu stupoare si uimire cersetorul in fata mea mergand pe jos foarte fericit cu o femeie langa el. Si uite asa ne dam dracu' banii la cersetorii astia saracii de ei :( nu au cum sa lucreze ca doar le lipseste un picior. Concluzia: Al dracu, mai bine imi luam si eu un pachet de seminte si aveam ce face pana acasa.

PS: nu dati bani la oamenii de pe strada !

No comments: