Cauti gazduire ?

Cauti gazduire ? Cauti calitate ? Cauti profesionalism ? CAUTI MACRO-NET !!!

Tuesday, March 6, 2007

CONCLUZIA : WINDOWS suge cucu !

Inca o dovada vie ce inseamna grafica XGL, si inca o dovada ca windows o suge big time. Degeaba ne-a ars buzunarele cu acest Windows Vista, obligandu-i pe unii oameni sa-si upgradeze pc-urile deoarece nu lucreaza doar la performante uimitoare, tot suge cucu in continuare! I'm just a linux fan, daca va place lasati-va si parerea ! Acum o intrebare pentru toti cunoscatorii, WINDOWS SAU LINUX ? OPERA SAU FIREFOX ? (pls answer me)

7 comments:

Anonymous said...

haha , eu am folosit vista 2 luni poate mai bine si este oke, curand imi bag iar vista

Anonymous said...

Gentoo ii mult mai profesional ca si fc6 parerea mea. Is curios sa aflu si parerile voatre! A, acum sa raspund la intrebari:
1) Normal Linux
2) Normal Opera
bye

Mystique said...

mac os x si firefox :D

BĂNĂŢEANU said...

firefox rules. Deocamdata windows

Anonymous said...

La inceput am folosit si eu Gentoo pentru 4-5 luni, iar acum folosesc FC6 pe 2 servere, de ceva vreme, si sunt foarte multumit. Apropo de video, am devenit curios in privinta xgl, si chiar astazi mi-am instalat beryl, si pot sa zic ca e SweeeT!!! (ce e drept am avut cateva neplaceri in privinta driver-ului video pentru Nvidia... care e interesat si vrea o mana de ajutor ..just Yell! :>)

TudorH said...

Silky: da e superb xgl, dar totusi avand in vedere ca esti un cunoscator al acestui os (cred), si avand in vedere ca le-ai folosit pe amandoua, care ti-a dat mai multa satisfactie ? Gentoo sau FC 6 ? , o sa te rog sa raspunzi in 2 moduri:
a) pentru home use only
b) pentru server use only ! ms anticipat ;)

Anonymous said...

Pentru amandoua raspunsurile, FC6 .. desi fiecare m-a satisfacut in felul lui, doar ca am ajuns sa simpatizez mai mult FC.